torsdag 21 augusti 2014

Min buskompis och jag

Hej!

Vi har börjat busa ordentligt med varandra Smukke och jag.



Å så har vi varit ute och gått promenad lösa tillsammans. Smukke sprang som en "gölning" (husses ord) medan jag tog det med ro. Skönt var det för oss alla 4.


Igår åkte vi till HAVET. Det blåste så våra öron flög åt alla möjliga håll. Smukke tyckte att det var skönt att jag var med. Då vågar hon göra mera bus på nya ställen påstår husse och matte (!).





Jo sen har jag lärt min bästa kompis att MAT kan trilla ner, när matte eller husse står vid köksbänken ;-)



Å så här ser vi ut - gulliga va (hihihi).


Det bästa med att ha en egen kompis är att vi får sova i sängen på natten också. Både matte och husse har gett upp. HURRA!!! På dagen kan det så ut så här:


eller så här


Nu ska vi strax ut på nya äventyr med våra tvåbeningar.


Svansvift och nospussar till er allihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar