måndag 11 augusti 2014

Nya bus, fler besök och sovställningar

Hej!

Det händer massor hela tiden med husets nya bustroll. Rätt skönt att få överlämna den titeln till Smukke.

Här kommer ett axplock från de senaste veckornas bus

Kaffefilterpåsarna längst ner i skafferiet var roliga.

När husse kom upp med tvätten 
snodde hon påsen.

Mattes skor smakade mums.

Papper är en favorit. 
Detta hittade Smukke i 
papperskorgen i mattes arbetsrum.

Vi har haft trevliga gäster på besök. De klappade på mig och gillade Smukke också.

Mattes tränarkollega med familj kom på besök. 
Christoffer och Smukke gillade verkligen varandra
(jag föredrog hans mamma Marie).

Patrik klappar mig och Smukke sitter 
mellan honom och Yasmine.
Vi gillade varandra alla 4.

Jo Smukke sover på alla möjliga sätt. Matte och jag har försökt förklara för husse att det är normalt för en whippet (= Smukke). Men tja han plåtar henne i alla fall. Kanske för att få bildbevis?






Senaste nytt är att Smukke väger 8 kg och idag busade vi om ett äpple. Vem som vann? Jag så klart!

Smukke fick ett äpple av matte, från trädet på gården.

Jag gillar också äpplen och snodde det ;-)
och åt upp det mitt framför näsan på Smukke.
Jej er tjef, säger matte.

Sen roade vi oss tillsammans jag och min bästa kompis.

Pretty och Smukke kollar in vad som händer ute.

Å så passade vi på att njuta lite tillsammans med husse.

Bästa kompisarna Smukke och Pretty.

Svansvift och nospussar till er allihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar