onsdag 25 juni 2014

Nu e jag fin

Hej allihopa!

Matte klippte mig lagom till midsommar - kolla så fin jag blev, riktigt pretty


å sen fixade jag till lite gottis från husse när han kom hem och började laga mat.....


Jo bara så att ni vet så fortsätter matte och husse att fixa och dona innan Smukke flyttar hem till mig (oss säger matte...). Nu finns grinden i husses bil och matte köpte både matskål och mat, som luktade nästan lika gott som min egen. Matte förklarade att de kommer från samma ställe, men det hade jag ju redan själv räknat ut...

Jo å så kom det nya bilder på Smukke till mig (oss säger husse bestämt - alltså det är ju MIN kompis). Nu har hon hunnit med att bli sju veckor.


Det är hon som håller i leksaken och kullsyskonen hänger på.


Dags för uppställningsbilder. Helt ok för hon fick smaka mumsig burkmat under tiden uppe på bordet.




Å sen var Smukke trött och myste med mamma Chili och alla kullsyskonen. Hon har sju syskon och jag hade fyra.



Fast när jag hade egna valpar, så blev det sex stycken båda gångerna. Å visst var de söta :-)


Svansvift och nospussar till er allihop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar