lördag 5 juli 2014

Snart, snart...!!!

Hej!

Nu är det snart dags för oss att åka till Småland och hämta hem min kompis Smukke.


Jag brukar sitta på pallen och titta ut genom fönstren och undra. Vi bor så jag har koll på alla som går förbi. När det kommer förbi skuttar (ja husse kallar harar och kaniner för det) så brukar jag springa och hämta mina tvåbeningar så att de också får se.

Jag har fått se fler bilder på Smukke och hon verkar cool - kolla själv

Bus med syskon och halvsyster Chanel
(Smukke är precis framför Chanel).

Bus med mamma Chili. 

Visst er hon smuk - min kompis Smukke.

Sen rotade matte bland gamla bilder och hittade en på MIG. 

I am pretty Pretty - yes I am
(8 veckor)

Jo å så har jag och husse haft det mysigt i ett par dagar utan matte ;-). Det betyder mycket bus och en del mys. Men nu har matte kommit hem igen och det var helt ok.

Husse ger mig en såndär mysig (björn)kram.

Nästa gång vi hörs har jag äntligen fått hem MIN kompis (fast husse och matte envisas med att säga hon flyttar till oss och annat tvåbeningsprat. Suck).

Svansvift och nospussar till er allihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar