torsdag 12 juni 2014

Prettys kompis heter Smukke ;-)

Pretty

Hej!

Jag är en Kerry Blue terriertik, som kallas för Pretty. Vet ni vad! min matte och husse har bestämt att jag ska få en kompis. Äntligen säger jag som varit själv med dem sen förra sommaren, då min kompis Fajter fick somna in.

Just nu bor hon med sin mamma Chili. Vi ska åka och hämta henne så fort husse fått semester. Hihihi tur att de tvåbenta inte fattar hur mycket bus vi kommer att hitta på.

Chilis tvåbeningar kommer från landet på andra sidan Sundet har matte och husse förklarat. Jaha tänkte jag, men de bor ju i Sverige och jag har träffat dem flera gånger... Nä det var för att hon ska få heta Pretty fast på danska = Smukke. Det var faktiskt helt ok att hon blev döpt efter mig. Matte visade en bild på henne -så kolla här

 
Smukke 
(5 veckor)

Hon är nästan lika vacker som jag ;-)

Svansvift och nospussar till er allihop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar