tisdag 17 juni 2014

Husse å matte fixar å donar


Hej!

Vet ni vad!? Häromdagen åkte vi iväg i husses bil. Vi åkte en stund innan husse parkerade och han och matte försvann iväg. När de kom tillbaka hade de köpt en nästan likadan säng, som jag redan har?? Matte förklarade att det är för att vi ska ha varsin korg Smukke och jag.

Jag har testat att ligga i den för att se om den var ok. Det är den.

Sen har husse pratat om någon grind till hans bil. Men det har han gjort länge, fast tja. Om jag fattade allting rätt så ska den komma hem till oss nästa vecka! Sen kan jag sitta i bilen med bakluckan öppen och charma alla som går förbi - hihihi Å matte och husse är iväg på annat och har ingen aaning om det.

Jo förresten så har matte visat mig nya bilder på Smukke. Jag tycker hon verkar passa mig riktigt bra. Himlans busig å så.



Å så kan hon förstås vara sådär söt som vi bustroll är. Så de där tvåbeningarna börjar skratta och vi kan fortsätta hitta på nya roligheter. Ja alltså sånt som vi fyrbeningar tycker är roligt.


Själv har jag alltid varit ett bustroll - kolla själva


Jag har haft himlans nytta av mina lockar, som ger en (bedrägligt) söt look. Gissa hur många gånger jag haft hjälp av det ;-) Får se vad vi ska hitta på till Smukke. Hon kanske kan lägga huvudet på sned i stället? Undrar om det funkar på både husse och matte? Hm. Det får jag fundera mera på.

Svansvift och nospussar till er allihop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar